lördag 29 januari 2011

Vad jag gör när jag inte kan sova

Gasparilla, piratkarnevalen jag berättade om tidigare, är här! Vet knappt vad det är om jag ska vara ärlig, förutom att folk har pratat positivt om det, så därför är jag peppad!

Hade föresten, för ovanlighetens skull väldigt svårt att sova inatt. Efter att jag spelat mig less på Angry Bird, Uno och Spindelharpan samt löst flera korsord började jag surfa på mobilen och hittade Myntrik och hans vänner på youtube! Ni som är i min ålder blir nog nostalgiska om ni letar upp klippen... ni vet sparbössorna som man fick från Föreningsbanken som såg ut som elefanter... Föreningsbanken gav ut ett kassettband om elefanten Myntrik i mitten på 80-talet som jag med flera spelat på repeat måååånga gånger.


Näe nu blir det karneval! Återkommer med bilder...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar