tisdag 18 januari 2011

Jag hade fel och tur var väl det!

Det blev inte alls en skitdag vädermässigt som jag spådde imorse, utan solen tittade fram på eftermiddagen och tillät mig och mampap att gå ut och lägga oss i solen! Tyvärr hade jag inte med mig kameran ut, men har ritat upp i efterhand hur vi spenderade eftermiddagen.

Från vänster: Mamma, jag och Pappa.


Efter att solen stekt oss ett tag tyckte mamma att det var dags att svalka sig i poolen. Jag och alla andra tyckte att det var för kallt. Det tyckte inte hon...

Mamma badar

Förkylningen jag fick från pappa har jag nu ovetandes lämnat över till Mattias så vi får hoppas att han snabbt hittar någon i sin tur att lämna över den till.

3 kommentarer:

  1. ha ha ha jag dör av skratt åt dina vackra bilder =) " det inte vickis kan göra i word är inte nödändigt att kunna i word" :D

    SvaraRadera
  2. Underbara foton, man skulle inte ens kunna ana att det är ritat ;)

    SvaraRadera
  3. Haha, precis Maya, bara ett tränat fotograföga som ditt kunde upptäcka att bilderna var manipulerade ;)

    SvaraRadera