måndag 2 januari 2012

Vårt nyårsfirande

Goddagens! Det nya året tänkte jag idag inleda med bilder från den sista dagen förra året som vi tillbringade på fest hemma hos vår kompis Manny.

Några av våra kompisar från festen

Eftersom Mattias oftast är den som står bakom kameran försökte jag knäppa några smygbilder på honom,
men han hann alltid omedvetet vända ryggen till i sista stund!

Det fina värdparet Manny och Angela

Den franske bulldogen Pierre förslavade min hand flertalet gånger under kvällen

Från 28:e våningen mitt i centrum hade vi bra utsikt på stadens många fyverkerishower

På nyårsdagen släpade vi oss till IKEA och avnjöt en mycket prisvärd Nyårsbrunch för att därefter ta en lugn dag hemma framför några bra filmer, som jag kommer tipsa om här framöver...

Prisvärd nyårsbrunch på IKEA
Det blev inga nyårslöften för oss detta år, avgav någon av ni läsare några löften inför det nya året?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar