fredag 6 januari 2012

Utökar snuggieanvändningsområdet

Gårdagens Rock the Park var riktigt trevligt! Jag var där med Thuy, Meagan, Joel och Georgie - grymt trevliga och roliga människor som jag lärde känna på nyårsfesten. Eftersom Rock the Park är en utomhuskonsert så var jag orolig att jag skulle frysa bort, frusen som jag är. Jag frågade därför oroligt Mattias, innan han åkte iväg på sin "turné", om han trodde att jag mest skulle skämma ut mig eller bara roa min omgivning om jag drog på mig min snuggie. Eftersom han svarade 50/50 så kändes det som ganska bra odds ändå så inlindad i min leopardmönstrade snuggie satt jag en timme senare framför scenen på Rock the Park och frös inte det minsta!

Nästa steg får bli att ha på mig den under kalla sommarkvällar på Rex uteservering hemma i Umeå! (Agneta: Jag räknar med att du gör mig sällskap i din "zebra" ;))

6 kommentarer:

  1. Tar du din så tar jag min...självklart!

    SvaraRadera
  2. Men det kanske blir en fluga!! bara du inte övermatchar med leopardmönstrade pumps, guldbälte och bredbrättad stråhatt med band i leopardmönster så kan det ju funka :P

    SvaraRadera
  3. Om det tryter kan jag låna ut min, trots att den är enfärgad så duger den väl om det är kallt....

    SvaraRadera
  4. Jag gör er sällskap i min zebramönstrade snuggie, och har numera en matchande zebraväska

    SvaraRadera
  5. Underbart!
    Tjejer: Jag håller med Tina här att vi har en ny fluga på gång, känner på mig att Snuggiekvällar på Rex uteservering kommer bli stort i sommar... och på sikt en tradition! (OnePieceanvändare är naturligtvis också välkommna)

    SvaraRadera