fredag 20 januari 2012

inlagd på sjukhus

Hon har inte mått bra på ett tag nu, kanske en skruv lös eller möjligvis en knapp. Hur som helst tog jag idag tummen ur r*ven och åkte till iHospital med min iPhone för lite service. Byta volymknapp: ordinarie pris $10, jag betalade $0. Ganska bra rabatt måste jag säga!

På vägen hem fortsatte jag att spara pengar genom att shoppa. Jag och Mattias har köpt oss en plastjulgran som ser ut som en palm som vi tänkte ta hem till Sverige. Men eftersom vi inte var helt nöjd med storleken åkte jag för att lämna tillbaka den - fick igen de $75 som vi hade betalat och hittade sedan i samma affär en bikini och strandtunika för totalt $45...

... Så med det shoppingtänk som min kära mor har lärt mig har jag alltså TJÄNAT $40 idag på att spontanshoppa! :) Fortsätter jag så här så har vi ju snart nästa resa (vart den nu bär) betald!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar