torsdag 12 januari 2012

Slutpluggat

Ja, så skönt! Jag har precis skickat iväg min hemtenta om Mellanösternpolitik till min lärare så nu är jag helt ledig från studier fram till måndag den 23 januari då mina kurser i ryska och portugisiska börjar. Ska bli härligt! Dock misstänker jag att mina lediga dagar kommer gå snabbare än normalt, till viss del på grund av den långa att-göra-lista jag redan knåpat ihop. Jamaicaresan om två dagar får ladda mina batterier...

Igår tog jag mig föresten en pluggpaus på kvällen och träffade några kompisar på Pourhouse. En trevlig kväll där planer smiddes om framtida aktiviteter, det ser jag fram emot! Mattias valde att stanna hemma och ta det lugnt framför teven.  

2 kommentarer:

  1. vilken inspirerande sammanfattning! Nu blev jag jättesugen på att lämna den skånska slätten och åka någonstans där det är varmt o skönt. Du har varit till flera resmål jag gärna vill till men inga av de fanns med i listan. Kanske jag kan stryka dessa nu o börja spara till en lägenhet istället?! ;)

    SvaraRadera
  2. Härligt! Vilka resemål är du sugen på som jag varit till? Kan tänka mig att dryga ut listan bara för dig ;)

    SvaraRadera