torsdag 1 mars 2012

Vardagslyxig dag

Nyhemkommen från ännu en trevlig kväll på musikevenemanget Rock the Park, denna gång tillsammans med Mattias, Raj och Joel. Träffade också en del kompisar där och påmindes om att jag verkligen kommer sakna många av dem jag lärt känna under vår Florran-tid samt att kunna sitta utomhus i en park i 25-gradig kvällstemperatur i början på mars.

Resten av dagen var inte helt fel den heller. På förmiddagen fick mitt hår sig en omgång av min frisör Ric som även var snäll och gav håret en vårdande tvåstegsbehandling gratis. Därefter fick jag mina naglar omgjorda på en nagelsalong och jag åkte sedan vidare mot nästa ompyssling, denna gång en timmes massage med Chris.

Men pluggandet då? Jodå, det gäller att vara effektiv. Tog med mig några ryska övningsblad som jag gick igenom när jag satt i frisörstolen, men om ärligheten ska fram så var denna dag inte särskilt pluggeffektiv - men man behöver sådana dagar också! :)

2 kommentarer:

  1. Det låter asskönt det där. Jag hade inte pluggat nå ryska alls om det var det där som var alternativen :) Det är bra att du tar hand om dig, kram

    SvaraRadera
  2. Ja, viss dagar får alla "måsten" en andraplats på prioriteringslistan helt enkelt ;)

    SvaraRadera