lördag 3 mars 2012

Social helg efter sjuka veckor

Trevlig dag även igår. Tog en pluggkaffe med en kompis på den kaffebar, Victory Coffee, som nyligen slagit upp dörrarna tvärs över gatan. Sedan på kvällen åkte vi iväg och träffade några kompisar, Mary och Joe, på ett event som vår stammispub Pourhouse höll i. 
Mary, Joe och jag

Idag har Mattias åkt iväg på MC-tur med några kompisar. Själv valde jag att stanna hemma denna gång och tänkte gå upp till poolområdet och plugga lite. Temperaturen här känns verkligen perfekt nu! Runt 29 grader varje dag och sol. Man blir bortskämd! Ikväll bär det nog av till Latinokvarteren i Ybor där en kompis, Bryce, födelsedag ska firas av på någon kombinerad Art festival/Beer festival som tydligen pågår i helgen. Men helgens höjdpunkt blir nog imorgon då jag och Mattias ska åka iväg till Outleten i Ellenton för lite efterlängtad shopping! 

Känner mig föresten helt återhämtad från min förkylning nu (peppar peppar...) så det verkar som att jag klarade mig denna gång från att tappa rösten.... YES!  

4 kommentarer:

  1. Så skönt att du fått behålla rösten.
    Ellenton... LÄNGTAR DIT:)

    SvaraRadera
  2. ... och jag är rätt så säker på att Ellenton har saknat er! hihi

    SvaraRadera
  3. Krya på sej hörru!
    Kram på Er!

    SvaraRadera
  4. Tack, och välkommen tillbaka till Sverige! Hoppas ni haft det underbart i Thailand! :)

    SvaraRadera