söndag 4 mars 2012

shoppingdag

Trevlig utekväll igår i goda vänners lag. Idag åkte jag och Mattias på en efterlängtad shoppingdag till Ellentons outletshoppingcenter. Sist vi var där var i augusti tillsammans med Mattias föräldrar så det var verkligen på tiden!

Tyvärr förvånade jag både mig och Mattias med att bara köpa en strandklänning. Mattias däremot var i god shoppingform och hittade både solglasögon, skor och sprit! (Alla goda ting är tre och börjar på's'?) Däremot kom jag på mig själv med att jag mentalt shoppingmässigt är inställd på att flytta hem till Sverige och därför inte längre köper exempelvis kläder som jag vet att  jag inte kommer använda i kalla Sverige. Hemflytten börjar verkligen kännas nära nu!

2 kommentarer:

  1. Hur kunde det komma sig att Ni handlade så lite.... det fanns ju så mycket
    att välja mellan.Finns det inget som passar att ta med hem, för Ni har ju också haft vinter....

    SvaraRadera
  2. Ja, vet inte vad som hände. Det är inte många gånger i livet som man lämnar ett shoppingcenter med känslan att man slösade för lite pengar! hihi

    SvaraRadera