måndag 30 april 2012

Lite San Diego och lite Mexico

Ännu en dag i San Diego. Idag har jag gått runt lite mer i staden och är nu på väg till en buss som ska ta mig till Mexico, nedan kommer lite bilder från gårdagen...
Många gamla hus i Gas Light Quarter, restaurang- och bargatan i San Diego

I Kalifornien är surfning så populärt att till och med hundarna får surfbrädsvattenskålar utanför klädaffärer

Små minicentrum med gågator och torg i mexikansk stil

Mycket konstverk här och var

Näe, nu ska jag sätta mig på en buss och bege mig till en av världens mest trafikerade gränsövergångar, den mellan USA och Mexico. Dock finns inte tid att åka särskilt långt in i landet, så det får bli en sväng till Tijuana.

Trevlig Valborg på er!

2 kommentarer:

  1. Ta det försiktigt när du är ute på upptäcktsfärd själv,
    för vi är rädd om dig.
    Fina bilder.

    SvaraRadera
  2. Tack för omtanken :)

    Nu är jag tillbaka! Bilder från min dagstur till Mexico kommer under dagen... Kram!

    SvaraRadera