lördag 7 april 2012

Första dagarna i Tampa för 'the Larssons'

Eftersom familjen Larsson varit hit förut har de inte haft några problem att hittills fylla ut dagarna med aktiviteter. Första dagen blev det först lite häng vid poolen, shopping på International Plaza som avrundades med en god middag på Cheesecake Facory. När jag och Mattias mötte upp dem strax innan middag passade jag och tjejerna på att gå lite mer i 'tjejaffärer', medan Mattias och Acke smet iväg till Apple store. På min sminkbutik som säljer mineralsmink jobbade två makeupartister som tydligen båda kom ihåg mig väldigt väl sedan tidigare då jag var där för länge sedan och det hela slutade med en rabatterad superpensel och en gratissminkning.
Ögonskuggor i olika färger på I.D. Bare Essential Minerals

Tjejerna invigde vårt poolområde med stil!
Dag nummer två blev det en tur ut till USA:s bästa strand, Siesta Keys, som ligger lite mer än en timme söderut härifrån. Kvällen tillbringades på en av våra favoritrestauranger, Crazy Buffet.

Siesta Keys underbara vita pudersand

Lovisa och Linnea leker i Siesta Keys vågor



Agneta passade på att åka motorcykel med Mattias till och från restaurangen Crazy Buffet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar