onsdag 11 april 2012

Bort med orosmolnet och fram med solen

Så skönt! Äntligen har vi blivit av med ett ganska stort moln som varit över våra huvuden de senaste veckorna, den komplicerade och väldigt byråkratiska och invecklade amerikanska deklarationen! Inskickad och klar. Det är tur att vår USA-vistelse varit så otroligt bra på många sätt, för om det bara var all byråkratikrångel och så vidare som hade övervägt så hade vi nog vid det här laget varit avskräckta från allt vad utlandsboende i framtiden heter!

Men något firande blir det inte ikväll, tvärtom plugg och jobb. Däremot tänkte vi belöna oss själva imorgon kväll då vi drar iväg på några dagars roadtrip söderut med start torsdagkväll. Familjen Larsson begav sig av redan tidigt imorse och tanken är att vi ska möta upp dem vid lunchtid på fredag och snork la i Key Largos underbara karibiska korallrev. Det känns som att det var ett bra tag sedan vi var iväg någonstans nu faktiskt så det ska bli skönt att åter få lägga till några mil på mustangen mätare.

Jag har föresten tidigare slagits av hur otroligt lik en av mina Zumbainstruktörer och Lovisa, som är här på besök, är varandra. Igår på Zumbapasset var jag sådär pinsam och frågade om jag kunde få fota instruktören med förevändningen att hon hade en 11-årig dubbelgångare som jag kände. Så i nästa inlägg kommer förhoppningsvis foto på de båda dubbelgångarna så ni själva får avgöra om de är lika varandra...

1 kommentar:

  1. Det blir ju skönt att komma bort några dagar och kul
    för Larssons att få sällskap.

    SvaraRadera