tisdag 10 april 2012

Som man googlar får man veta...

Den uppmärksamme kanske har noterat att jag brukar sätta etiketter på mina blogginlägg för att det ska vara lättare att söka i blogghistoriken om man letar något särskilt inlägg. Men dessa etiketter påverkar även sökvägarna till min blogg via exempelvis google. När Helen och Anders var här satt vi  och pratade om den svenska komedifilmen Yrrol och den slemige karaktären Farbror Bosse som finns med där.

Gå in på Google => sök på bilder => skriv: "Farbror Bosse Yrrol"... Ser du någon bild som inte passar in?  

Kanske bäst att jag börjar tänka på vilka etiketter jag egentligen sätter på mina inlägg? För vissa sökningar vill man helt enkelt inte förknippas med. Haha!

1 kommentar:

  1. Kul att äntligen paddla som en gnu fått ett ansikte på Google ;-)

    SvaraRadera