lördag 21 april 2012

pinsamheter igen

Fredag. Jobb/plugg och mysbyxor fram till middagstid varefter vi såg kapp några serier. På kvällen tog vi en promenad ned till vattnet och hittade en bar där vi tog en drink. En kompis ringde och tyckte vi skulle gå ut. Mattias var trött, men jag hakade på en barrunda i Ybor och sjöng till och med karaeoke för första gången på en av barerna! Dock gick det inte så bra med tanke på att jag i brist på linser i min ögon inte kunde läsa texten. Min kompis, som jag sjöng med, hjälpte inte mycket han heller då han satte sig på en högtalare längst bak på scenen och insisterade på att bara sjunga två ord i refrängen, men därutöver vara tyst. Antar att detta är pinsamma veckan eller nåt! Aja. Det får man bjuda på... haha  

2 kommentarer:

  1. Den här veckan har nog din "skämmisvecka" ......hi, hi.....

    SvaraRadera
  2. precis! Haha Men med tanke på att jag för det mesta har väldigt tur så får jag väl bara acceptera detta! hihi

    SvaraRadera