tisdag 17 april 2012

Mina Nya Älsklingar

Igår shoppades det för oss här i Tampa. Familjen Larsson var en sväng förbi Target (typ Maxi) på vägen hem från stranden i Clearwater och den ostkroksälskande Lovisa hittade något helt i sin smak! Vilken tur att "Everything is big in America".  

Lovisa med sin megastora ostbollsburk

Själv åkte jag på shoppingcentret Westshore, efter en dags pluggande, och hittade en affär med jättebra erbjudanden på skor! Tre par skor för 70 dollar tycker i alla fall är riktigt prisvärt! Dock hade jag lite svårt att bestämma mig så som tur var kom tha Larssons till min undsättning och fick vara smakråd.

"Bekväma, men ändå med klack"

"Inte fullt så fula som crocs och grymt sköna!"

"Vid festiligare tillfällen eller när jag råkar ha kläder på mig som matchar med svart och vitt, som idag till exempel!" Kärlek vid första ögonkastet!
På kvällen promenerade vi ned till bowlinghallen och åt middag där. Grymt god mat som jag och Mattias helt felaktigt smått bojkottat fram till nu, det får det bli ändring på! Ikväll blir det nog en sväng ner till Ybor, men först lite massage och kotknäckning samt vänta på att Larssons kommer tillbaka från ännu en dags stekande på stranden. De fick föresten äntligen se delfiner där igår, kul!

4 kommentarer:

  1. De svartvita skorna passar perfekt när Ni skall gå på en finpromenad
    i Ersforsen..........

    SvaraRadera
  2. Haha, precis! Testade dem faktiskt för första gången igår när jag och mattias åkte motorcykel till massagen. Kan väl säga såhär i efterhand att åka MC i höga klackar inte är det mest ergonomiska och efteråt när fötterna är inoljade av massagen är det inte lätt att gå i en "klacknedförsbacke" med glatta fötter :P Men snyggt var det i alla fall!

    SvaraRadera
  3. Festdojjorna diggar jag!!! :)
    // Maya

    SvaraRadera