söndag 9 oktober 2011

IPhonebloggar

Jag kan ju blogga från min telefon! Har inte testat det tidigare, men någon gång ska ju vara den första...

Sitter på flygplatsen i Ft Lauderdale och väntar på planet till Guatemala. Resan Tampa- Ft Lauderdale är nog bland de kortaste flygresor jag gjort med sina 37 minuter! Nu återstår bara två timmar och sedan är jag framme! Annars är det för Susanne... Hon har rest i ett dygn nu med totalt 3 olika plan... Det är sådana gånger det känns skönt att vi strategiskt valde Florida att bo i eftersom det bara är några timmar ifrån destinationer i såväl Karibien, Central Amerika och många destinationer i USA.:)

Det känns föresten som att jag redan lämnat USA, alla i terminalen jag befinner mig i talar nämligen spanska... Det är så du vet att du är i södra Florida :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar