fredag 7 oktober 2011

Födelsedagsfirande

Äntligen! Då var hemtentan inlämnad som jag suttit med sedan klockan 3 inatt. Lämnade in den två timmar innan deadline (vi hade sju timmar på oss) och det känns som att jag svarat rätt. Borde verkligen gå och lägga mig och sova några timmar nu, men all Coca-Cola och Kitkat från inatt lär hålla mig vaken ett tag till.

Gårdagskvällen var i alla fall väldigt trevlig och det var skönt att komma ut och vilahuvudet från tentaförberedelserna ett tag. Jag och Mattias traskade först ned till centrum och testade en liten fransk restaurang, 'l Eden, som vi kör förbi jätteofta, men aldrig har testat av någon anledning. Mattias åt ost- och skinkpaj medan jag testade crepes på ananasbädd med ankfyllning. Riktigt gott var det och dessutom helt okej prismässigt så dit kommer vi gå igen. Att personalen var trevliga var också ett plus samt det faktum att de arrangerar vinprovningar en gång i månaden. 

Efter middagen gick vi vidare till FLY bar där vår kompis Melissa hade födelsedagsfest. En massa välbekanta ansikten bjöd på en mycket trevlig kväll innan jag drog mig undan i förtid för att sova en timme innan tentan.

Födelsedagstjejen Melissa och jag
Imorse upptäckte jag att någon från gårdagen lagt en iPhone (som inte är min) i min handväska... Hoppas ägaren ger sig till känna snart för dennes skull så han/hon slipper stressa upp sig att den är borta för alltid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar