onsdag 28 september 2011

Mitt i prick!

Jag läste precis igenom föregående inlägg och det låter ju som vi inte gör annat än unnar oss vardagslyx dagarna i ända! Så är det naturligtvis inte, men att läsa om mina föreläsningar, tentapluggningar och Mattias webmöten gissar jag inte är så underhållande och kul för er läsare.

På tal om kul så var Mattias, Steve, Andy och Marta iväg till en Gun Ranch ikväll medan jag stannade hemma för att plugga. Jag har själv aldrig varit till en Gun Ranch, men det står absolut på att-göra-innan-vi-flyttar-hem-listan. Mattias fick visa upp sina lumpenkunskaper och fick in många snygga träffar på den måltavla han sedan hade med sig hem. 

Mattias och hans måltavla med kulhål
(Visst ser det lite ut som Michael Jackson på bilden?)

Vapnen man kunde hyra
Imorgon åker vi iväg på långweekend till de södra delarna av New England (Staterna Connecticut, Rhode Island och Massachusetts) och New York City. Riktigt peppad! Vi är tillbaka måndagkväll, men kommer att blogga under resan som vanligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar