onsdag 14 december 2011

I mitt huvud just nu

Ni som tillbringat mer än några timmar med mig VET att jag kan få riktigt otippade, oftast kassa, låtar som fastnar i mitt huvud (och som jag naturligtvis inte kan låta bli att gå runt och sjunga på). Hittade bilden nedan som förstår precis hur jag har det!


Men de senaste dagarna har jag haft två riktigt bra låtar i huvudet, båda rätt så nya dessutom. Tänkte därför dela med mig av vad som spelas i mitt huvud just nu...

Rock Maffia med låten Big Bang (Lyssna på och kolla vem tjejen är som sjunger... Överraskande, eller hur?



Ricky Martin har gjort det igen, en låt som får mig att le! Denna gång heter den Lo mejor de mi vida eres tú (det bästa med mitt liv är du). Handlar i korthet om att all kärlek är fin kärlek och vill ni lyssna på texten och inte kan spanska så finns den även på engelska (sök på The best thing about me is you)

2 kommentarer: