lördag 12 maj 2012

Booze Tower

Igår gick Mattias på bio och såg filmen Avenger tillsammans med några kompisar, den var tydligen överskattad. Eftersom vi inte har någon bil längre (och jag inte kör motorcykel) så kom Jackie och hämtade upp mig på kvällen och tillsammans åkte vi på Tapasrestaurangen Ceviche där vi avnjöt god mat, gott vin och härlig flamencomusik! Det blev dock en lugn kväll och jag gick i säng redan klockan 11, vilket nog var välbehövligt med tanke på att jag haft svårt att somna innan 4 de senaste dagarna (och ändå stigit upp 8.30 varje dag).

Mattias och Alain är nu och gör sin sista handlingsrunda inför festen. De var en sväng och spritshoppade tidigare i veckan också, nedan ser ni inköpen...

Ännu ett skrytbygge kan nu tillägnas USA - the Booze Tower!
... själv har jag äntligen sålt av vår sista möbel inte tillhör Steve och listan på saker vi måste göra innan flytt krympte därmed drastiskt! Städa, laga mat, besök hos frisören för styling och lite annat står på schemat nu resten av dagen innan gästerna kommer. Förvånansvärt många har tackat ja och vi räknar med att bli runt trettio personer! Bilder från Floridas Fränaste Fest kommer under morgondagen.

Trevlig lördagkväll på er!

1 kommentar: