tisdag 8 maj 2012

Bilder från Deep Creek Hot Springs, Mojaveöken

På vägen dit passerade vi en liten håla som även route 66 passerade igenom

I början av vandringen

Bolek, Ola och Mattias i den väldigt heta källan, tur att vattnet nedanför var kallt!

Vissa roade sig med att hoppa från klippor

En av de mer populära heta källorna.

Mannen som, naken, joggade förbi oss under vår vandring såg vi sedan nere vid källorna

"Naken man går på lina" - hur ofta får man en bild på det liksom?

På vägen tillbaka var det uppför uppför uppför som gällde

Bolek, Ola och deras hund Masha gav oss fotningsförsprång, men kom snart ifatt oss

4 kommentarer:

  1. Jag dör av skratt!!!!! "Naken man på lina" den borde du skicka in till någon fototävling eller liknande! Fy tusan vad rolig :D

    SvaraRadera
  2. Haha! Tror aldrig jag sagt de orden i den ordföljden i hela mitt liv tidigare... men ibland så! Kände mig lite hemsk som gick omkring med kameran, men tyckte de att nakenhet var så naturligt så borde de ju inte ha brytt sig och jag har ju inte heller tagit några bilder där ansikten eller kön syns, väluppfostrad paparazzi ;)

    SvaraRadera
  3. hahaha sen tror jag inte att de kommer googla "naken man på lina" :D snop(p)en kommer de bli annars xD

    SvaraRadera
  4. http://www.google.se/search?sourceid=chrome&ie=UTF-8&q=%22naken+man+p%C3%A5+lina%22

    Tydligen inte så många andra som satt de orden i samma ordföljd heller :D Hysteriskt roligt!!!!

    SvaraRadera