måndag 28 februari 2011

Bakom kulisserna i kändisvärlden...

I fredags såg vi filmen Jackass 3D och mellan skratten, illamåendet och skadeglädjen filosoferade vi hur det skulle vara att umgås med dessa galna människor då det utsätter varandra för en hel del jävulskap. Denna tanke tog vi sedan upp med vår kompis Steve som berättade att han faktiskt växte upp med två av dem, att de är lika skadade som filmen ger sken av och bidragit till att han hamnat i trubbel, fått blåmärken och oönskade minnen för livet mer än en gång, men att de var ganska roliga privat också!


Cameron Diaz börjat träna på vårt gym eftersom hon tydligen dejtar en av tränarna (hysch hysch). Eftersom jag inte brukar ha med mig kameran till gymmet har jag tyvärr inget bildbevis.
 
Annars har det varit en ganska lugn helg. Jag skulle få undan lite plugg igår medan Mattias hängde vid poolen (det är närmare 30 grader på dagarna nu och 22 grader på kvällarna). Men när jag hade suttit med mina examinationsuppgifter en stund fick jag ett sms från Steve, killen jag nämnde tidigare, som tyckte att vi skulle gå ut. Så vad gör man inte för att komma undan skolböckerna ibland?

Efter en sväng på Pourhouse, puben i huset, gick vi upp till Mark för lite Rockband.
Mattias har blivit riktigt grym på trummorna!
Mark instruerar Steve, som spelade för första gången.
Sen gick vi ned till det andra utestället i vårt hus, The garage. Där tyckte Steve att shots var en jättebra idé. Ni som känner mig vet att jag oftast ger bort mina shots till den som sitter närmast eftersom spritsmak verkligen INTE är gott, men denna gång tog jag en ändå...

... det är fortfarande inte gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar