torsdag 9 juni 2011

My pen is huge

Spagettiarmar är nog det som bäst kunde beskriva hur mina armmuskler kändes i morse efter 60 vändor i poolen och många simtävlingar mot brorsan där såväl gamla som nya simstilar testades. Men efter hård träning kommer belöning! För oss kom den i form av en tripp till ett
shoppingcenter där vi alla hittade fynd.

Ett av Sebs många inköp

Jag hittade mig också humoristisk t-shirt!

Lunch blev idag smarriga Burritos på den mexikanska restaurangkedjan Chipotle. Medan vi åt njöt vi av den underhållning som en levande reklampelare, stående på en vägrefug, bjöd på. Jag filmade, men tyvärr tänkte jag inte på att vända kameran rätt så ni får helt enkelt luta huvudet lite åt vänster...

Snacka om att gå in för sitt jobb! Timme efter timme efter timme efter...

1 kommentar:

  1. Haha, underbar video! Som nackskadad så kan jag tipsa om att vicka laptopen istället för nacken muahaha...

    Sköna T-shirttryck! :)

    SvaraRadera