fredag 3 juni 2011

Fynddag

Imorse drog vi iväg till det Outletshoppingcenter som ligger ca 45 minuter söderut. Matchen mellan vem som shoppade mest var spännande. I ena stunden ledde Sebastian med sina sex tröjor för att sedan bli omsprungen av pappa som köpte 11 tröjor på en och samma affär (förutom allt annat de shoppade). Mamma tog det däremot lugnt med shoppandet och lät karlarna fajtas om förstaplatsen.

Pappa och Seb utanför spritbutiken med de generösa priserna och stora utbudet

Pappa, Mamma och Seb drunknade nästan i alla shoppingfynd!

Mattias kunde inte följa med till shoppingcentret eftersom han var tvungen att jobba. Men det hindrade honom inte från att göra det största shoppingfynden av dem alla... Ett nytt BOSE Lifestyle V35 paket, som han gått och spanat in under en längre tid!

'Som ett barn på julafton!'

2 kommentarer:

  1. bose gör sjukt bra grejor. Bra val tycker jag! Ser ut som att er flytt till usa (eller alla era besök!) har gynnat landets ekonomi avsevärt :) Keep up the good work! I lund har vi äntligen värme o jag reser lokalt (vilket jag alltid gör när jag läser er blogg) mot malmö för parkhäng. Kram o hoppas ni har det himla bra med familjen.

    SvaraRadera
  2. Tycker den musikaliska Pajalabruttan att det är good shit så litar jag på det! Jag skulle helt seriöst slutit ett avtal med olika affärer här i USA om att få 10% av allt de tjänade på de besökare som jag tog med dit... rik! Aja, lätt att vara efterklok ;) Parkhäng låter ju jättemysigt! Vi kanske får klämma in det i sommar? Ses och hörs! Kramar

    SvaraRadera