torsdag 2 juni 2011

Är Seb en redneck nu?

Det verkar som att Seb och pappa redan ställt om dygnet till Florida-tid, inget jetlag här inte! Så i morse traskade vi iväg på en långpromenad förbi ödlor, pelikaner, blommande träd, lyxbåtar, en massa fiskar... Japp! Ni som redan varit här förstår nog att jag beskriver turen "broarna runt". Förutom en sväng in på Hooters hann Seb bränna sig ordentligt på näsan och i nacken, Floridasolen är lömsk och stark!

Men solen är också väldigt skön och njutningsfull! Eftersom mamma inte kunde följa med pappa och Seb hit denna gång bad hon oss att vi skulle göra saker som hon tyckte om... Så medan vi var på promenad passade mamma på att sola på balkongen...

Mamma som njuter av en Strawberry Daiquiri medan hon solar

När jag och Mattias kom tillbaka från vår veckomassage blev det grillning och sedan promenerade vi ned till Rock the Park - den gratiskonsert i centrum som jag skrivit om tidigare och som är en gång i månaden. Tyvärr hann vi bara se ett av de tre banden, men hann däremot träffa några kompisar som också var där.

Ett av banden på Rock the Park

Jag och pappa på Rock the Park

Seb och Mattias på Rock the Park

Imorgon planeras shoppingbesök på Outleten i Ellenton som hittills inte gjort någon av våra besökare fyndlösa... må bäste (och shoppinggalnaste) man vinna!

3 kommentarer:

  1. Jag tänkte på dig när vi gick förbi Esprit-affären ;)

    SvaraRadera
  2. Och på resten av familjen Larsson varje gång jag såg ett par Conversedojor!

    SvaraRadera