tisdag 21 februari 2012

Bara min hals inte blir förvirrad...

Jag gör en liten paus i uppdaterandet från vår kryssning och inflikar ett icke-res-relaterat inlägg. Som jag nämnt tidigare så åkte jag ju på en förkylning nästsista dagen på resan. Den håller fortfarande i sig tillsammans med en lätt feber. Det stör mig dock inte så mycket eftersom det gör att jag håller mig hemma och fokuserar på skolan istället för att fokusera på gym, vänner och andra roliga aktiviteter. Däremot är jag orolig för att jag ska tappa rösten. Ni som känt mig de senaste åren kanske kommer ihåg att jag de senaste tre (eller fyra?) åren ALLTID har tappat rösten HELT i mitten av juli månad och 10-17 dagar efter det. Det har blivit lite av en ofrivillig tradition skulle man kunna säga...

..."Men det är ju inte juli nu!" kanske du tänker? Sant, sant. Men med tanke på att februarivädret här är ganska likt julivädret i Sverige så kanske min hals blir förvirrad och tar fel på månad? Håll tummarna för att jag har fel!

3 kommentarer:

  1. Men Vickis!! Inte kan du tappa rösten där!!! *sätter mig genast på planet för att kunna tolka åt dig*

    SvaraRadera
  2. Håller tummarna att du får behålla rösten:-)

    SvaraRadera
  3. Tack för tummhållningen, än så länge finns rösten kvar :)

    Tina: Om jag tappar rösten MÅSTE du komma hit! En stum Vickis är rätt så hjälplös utan sin TinaTolk... :(

    SvaraRadera