fredag 4 mars 2011

Undrar hur många olika MUSTASCHER jag har?

Igår pratade jag med mamma. Hon berättade att jag var med på en bild i Vännäs kommuns kommuninformation som skickas ut till alla hushåll i kommunen några gånger per år. Bilden är från när jag medverkade i en reklamfilm för Överförmyndarnämnden i Umeå för ca 1,5 år sedan. Hur länge hålls reklammaterial vid liv?

Något som slog mig var vad jag själv ibland gör med reklam jag får hem i brevlådan... telefonklottrar dit ett par glasögon, kanske ett skägg, en hatt eller varför inte en fräsig mustasch... Då jag vet att jag förmodligen inte är den enda som ibland klottrar på reklamen sitter jag nu och funderar på hur många olika mustaschkreationer jag kanske har vid det här laget?

Idag ska jag och Jenny åka till stranden och hoppas på sol och värme hela dagen! Det har varit lite molnigt och blåsigt de senaste dagarna, men det har vi avbeställt så förhoppningsvis blir det fint!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar