onsdag 6 oktober 2010

Svenska Hollywoodhundar

Under den tid som jag och Mattias bott i USA har vår Kajsa redan börjat sin skådespelarkarriär, ta en titt på filmen.

Svenska Hollywoodhundar nästa?


Livet som Svenska Floridafrun är inte riktigt lika glamoröst som för exempelvis Maria Montazami. När man pluggar på distans som jag gör så gäller det att ha självdiciplin! Jag har därför gjort mitt eget schema som i stort sett ser likadant ut varje dag:

8.30 Stiger upp och äter frukost, går igenom VK och aftonbladets hemsidor.
9.00 - 12.00 Pluggar vid datorn
12.00 -13.00 Lunch
13.00 - 15.00 Solgar (sol-pluggar, d v s läser kurslitteratur vid poolen)
15.00 -16.30 Tränar på gymmet
16.30 - 18.30 Duschar och pluggar vid datorn
18.30 - 19.30 Middag
19.30 - 23.00 kollar på tv/handlar
23.00 - 8.30 Sover

Men man kan ju aldrig uppskatta det som är kul om man aldrig har en vardag att jämnföra det mot! ;)

Jag har även börjat kolla på vilka kurser jag ska anmäla mig till kommande termin. Finns så mycket jag vill läsa som både intresserar mig och känns aktuellt som socionom, men samtidigt vill jag ju ha lite fritid också så vi får se vad det blir...

4 kommentarer:

  1. UUUUUNDERBAR film på Kaj!!!! jag gillar spölands produktionsbolag skarpt.

    SvaraRadera
  2. Hahaha, vilken härlig film! Hollywood nästa! Bra gjort alla inblandade i Spöland! ;D

    Vilket härligt schema! Bra självdiciplin! Så när har Du lov? ;)

    SvaraRadera
  3. Ja produktionsbolaget i Spöland går inte av för hackor! Vi får se när det kommer nån uppföljare "Kajsa äter frukost 2"!

    Jadu Maya, när har jag lov? :P När telefonen ringer har jag i alla fall rast och när Mattias är ledig så vi kan resa iväg nånstans har jag lov! (Närmast just nu blir under Thanksgivinglånghelgen då vi nog drar iväg till Texas)Den där tjejen som gör mitt schema är verkligen sträng!

    SvaraRadera
  4. Åh vad härligt med en tripp till Texas, I envy you! ;) Vi har vänner i Texas, både i Austin och Houston! Vännerna i Austin har hälsat på oss här i Sverige och "tjatar" att vi ska hälsa på dem... Den som lever får se!

    Vi får hoppas Ni tar många fina foton och att Ni skaffar ett PixBox-album eller liknande ;)

    *Kram från ett varmt soligt färgsprakande Sverige*

    SvaraRadera