torsdag 28 april 2011

Om jag fick en dollar....

... för varje sak som våra besökare shoppar så skulle jag vara rik!

Shopping stod på dagens program, denna gång på outletshoppingcentret en timme härifrån som hittills inte gjort någon besviken. Jag släppte av Terese och Jonas i ena änden av området och satte mig själv och pluggade på ett café. Efter några timmar dök de upp med flera shoppingkassar i händerna och stora leenden. Bästa shoppingen någonsin! - För att citera Terese. Efter en snabb lunch följde jag med dem för att beta av resten av shoppingcentret. Terese var som galen och provade byxor och tröjor ovanpå sina egna kläder direkt vid ställen - att gå till provhytterna räknades tydligen som ineffektivt i shoppingsammanhang. Hennes plan verkade funka eftersom de sedan kunde fylla bilens bagage med 2 kostymer, 4 par jeans, x antal t-shirts, 4 klänningar, 2 par skor m.m. ytterligare några timmar senare.
Dagens shoppingfynd


Även jag passade på att fynda ett par skor...


Mitt impulsköp, söta skor som Terese snabbt döpte till karamellerna - söta, färgglada och omöjliga att inte tycka om!


Imorgon åker vi på en liten roadtrip över helgen ut till Florida Keys - USA's fastlands sydligaste spets. Jag kommer att försöka uppdatera bloggen, men vi får se hur jag har det med tillgång till Internet.

2 kommentarer:

  1. Bra jobbat:) lite mindre än Larssons tror jag.
    Skulle gärna ta en dag till på Ellenton outlet!!!

    SvaraRadera
  2. Härligt! Jag vill åxå shoppaaaa.... Såg att dollarn rasat mera wohoo!

    Gillar karamellerna :)

    Kram på Er! Ha en trevlig Walpurgis! ;)

    SvaraRadera