måndag 4 april 2011

Ingen hemlängtan här inte!

Jag blir så glad varje gång familj och vänner där hemma i Sverige bokat en resa hit till Florran. Vi får ofta frågan om vi inte har hemlängtan, men någon sådan har vi inte känt av särskilt mycket, troligtvis tack vare alla härliga besökare! Hittills har mina föräldrar, Niklas, Jenny, Micke samt Perran och Anki med familj bjudit på uppskattade besök. Mattias syster Agneta med familj kommer hit på söndag och stannar två veckor, när de åker kommer min syster Terese med sin sambo Jonas hit och jag pratade precis med pappa och brorsan Sebastian som nu bokat en resa hit i början på juni. Det blir pappas tredje besök hos oss sedan vi flyttade hit (en gång själv i oktober -10, tillsammans med mamma i januari-11 och nu i juni med brorsan) så han börjar bli riktigt rutinerad, min globetrotter-pappa! Skulle det inte vara fantastiskt kul om någon flygvärdinna kände igen honom och sa något i stil med "Tjena Hasse! Skönt att vi kom iväg på utsatt tid den här gången va? Ska du ha det vanliga att dricka?"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar