söndag 3 april 2011

Biker bitch

Vilken härlig dag! Steve har en längre tid pratat om att vi borde åka ut och köra MC och idag blev det av! Mattias fick låna en av Steves motorcyklar och även Cher, Andy och Sarah hakade på. Våra gäster Ankie och Perran med barn tog bilen och mötte upp oss vid ett elkraftverk vid havet där rockor, småhajar och en massa sjökor låg och njöt i det uppvärmda vattnet.

Jag och Mattias på motorcykeln vi fick låna

Nästa gång ska jag definitivt komma ihåg att sätta upp håret eftersom fartvinden tenderade att trassla till håret rejält! Mattias trivdes för övrigt bra med hojen och jag trivdes bra med att åka bakom honom. Men det är nästan så jag blir lite sugen på att ta MC-kort själv så jag kan kalla mig en äkta biker bitch! Fast åka har sina fördelar det också... :)

9 kommentarer:

  1. vart har ni hjälmarna? ;)

    SvaraRadera
  2. Håller med Tina...var är hjälmarna?

    SvaraRadera
  3. Fast ni såg ganska coola ut

    SvaraRadera
  4. Ja, hjälmar hade ju varit bra för att skydda håret... eller ni kanske tänka på säkerheten? ;) Enda regeln som finns här är att man inte får köra i sandaler samt att man måste ha solglasögon... lite skillnad från Sverige :P

    SvaraRadera
  5. Vilka svin ni är!!!!

    SvaraRadera
  6. Nej Robert, inte svin. Det kallas baaaaajjjjkkkeeerrrsss ;)

    SvaraRadera
  7. Emma Martinsson9 april 2011 kl. 02:15

    Men det är ju självklart att du ska ha ett eget kort!! Det är helt otroligt mycket roligare att köra själv än att sitta bakom någon!!

    Underbart härlig blogg dessutom =D

    SvaraRadera
  8. Tack Emma :) Låter som du har eget kort? Härligt! Jag skulle jättegärna vilja ha, men misstänker att jag skulle älska det allt för mycket och ha ihjäl mig själv eller någon annan inom 3 mil :P

    SvaraRadera
  9. Var nånstans ligger stället där ni var och kikade på sjökor, småhajar och rockor? :)

    SvaraRadera