söndag 29 augusti 2010

Nu har vi halva inne!


Nu är vi halvflyttade till USA! Mattias kom fram tidigt imorse till San Francisco där han ska jobba några dagar och sedan möts vi i Florida nu på fredag. I onsdags hade vi avskedsmiddag i Spöland med familjen. Mina föräldrar hade som vanligt gjort mycket och god mat så det var paltkoma som gällde i bilen på vägen hem, men som vanligt var det värt det! :)


Delar av Sundlings, Larssons och Öbergs samlade. Kajsa ville som vanligt vara i centrum...


Mattias passade på att göra sig av med lite reklamprylar från företaget eftersom de ska byta namn. Acke och Lovisa föll för de otroligt trendiga bowlingskjortorna (eller som de också kallas "Men men men men, manly men men men! oo hoo hoo, hoo hoo, oo - skjortor. Bara kortbyxorna som fattas!

Likheten är slående!




Sista veckan har varit hektisk! 200 kvadrat tar lång tid att städa och packning för lång tid tar lång tid att packa. Men vi hade mycket hjälp från Mattias mamma Irene som hjälpte oss med städningen och min pappa kom och hjälpte mig med det sista idag. Stort tack till er! Imorgon flyttar våra hyresgäster in och jag bor i Spöland hos mamma och pappa fram tills dess att jag åker.

1 kommentar:

  1. På sätt och vis avundas jag Er inte, flytta är nog så jobbigt inom Svea. Flyttstäd och annat tråk. Vi flyttade ihop till villan, då från en tvåa och en fyrarummare, det var rätt tufft. Fy vad mycket saker man äger!

    Men på sätt och vis avundas man ju för att Ni får det så himla bra over there! (Är jag säker på). Ett spännande äventyr for life! Och för att Ni får va i USA, vi vill diiit! Har vänner i Texas så nån dag bara SKA vi dit!

    Trevlig resa önskar vi och hoppas läsa på bloggen OFTA ;)

    *Många Kramar*
    // Maya & Kusin

    SvaraRadera