onsdag 4 augusti 2010

Vickis världspremiär som bloggare!

Har tillbringat en kväll hos Sivan som snällt gav mig kursen "Bloggning for dummies", Hon skulle lära mig allt hon kunde och det gick ganska snabbt :) Min mästares blogg kan ni för övrigt besöka på sivochmuslimerna.blogspot.com - mycket underhållande!

Mattias har varit och rekat lite i Tampa, staden vi kommer att flytta till, samt tog lite bilder! Han beskrev att det var mycket vatten i staden och det fick mig genast att tänka på vår svenska motsvarighet Piteå!

Tampa

Piteå

Annars så är det mest packning som gäller för min och Mattias del. De som ska hyra vårt hus vill, som tur är, hyra möblerat med dekorationer så det är inte allt för mycket att packa undan. Jag hoppas bara att vi har samma tur i Florida med att hitta ett boende som hyrs ut med möbler, köksutrustning etc!

5 kommentarer:

  1. Hahaha, "gick ganska så snabbt". Saken är ju den att de har ändrat allt sen jag började blogga. Tog ett tag att sätta sig in igen ;)

    SvaraRadera
  2. hehe... försökte bara göra en spinoff på Bagheras citat i jungelboken ;)

    SvaraRadera
  3. Tack för länken! Gud vad roligt det ska bli att följa Ert äventyr och liv over-there! Spännande!

    Jag har lagt upp Er blogg i min länklista (tjaa, blogroll) och hoppas att det är okej!? (Annars glömmer jag adressen själv).

    Kram på Er från oss!

    SvaraRadera
  4. http://maypel.wordpress.com/2010/08/17/beautiful-blogger-award ;)

    SvaraRadera